Prowadzenie rozliczeń podatkowych i księgowych obejmuje:
dokonywanie dekretacji na dostarczonych dokumentach
prowadzenie ksiąg rachunkowych (Księgi Handlowej lub Księgi Przychodów i Rozchodów)
sporządzanie w terminach ustawowych deklaracji podatkowych, ZUS-owskich i sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego oraz niezbędnych zgłoszeń dotyczących obowiązku podatkowego (NIP itp.)
prowadzenie rejestrów VAT z zakresu zakupu i sprzedaży
prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z ich amortyzacją
informowanie Klienta o dostrzeżonych uchybieniach formalnych, rachunkowych i merytorycznych w dostarczonych Kancelarii dokumentach
przygotowywanie planów kont
opracowywanie polityki rachunkowości
reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym w zakresie wynikającym z ww. usług
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności